Outreach - Reisverslag uit Perth, Australië van Emma Vlis - WaarBenJij.nu Outreach - Reisverslag uit Perth, Australië van Emma Vlis - WaarBenJij.nu

Outreach

Door: Emma van der Vlis

Blijf op de hoogte en volg Emma

05 November 2012 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: onze outreach locaties zijn zojuist bekend gemaakt!
We zullen op outreach gaan in twee teams, wat betekend dat onze klas dus in twee groepen zal worden opgesplitst.
Team 1 gaat voor zes weken naar Mozambique, om vervolgens voor vier weken naar Zuidwest Australie te gaan. Het beoogde geldbedrag voor deze reis bedraagt ongeveer 4500,- Australische Dollars.
Team 2 gaat voor zes weken naar Cambodia, vervolgens voor anderhalve week naar Thailand en daarna voor 4 weken naar China. Het beoogde geldbedrag voor deze reis bedraagt ongeveer 3500,- Australische Dollars.
Volgende week maandag moet ik laten weten in welk team ik wil worden geplaatst; ik zal hiervoor bidden en vragen of God mij duidelijk wil maken waar Hij wil dat ik zal gaan. Woensdag 12 december is de deadline voor het betalen van de Outreach kosten.

Dit is natuurlijk allemaal onwijs spannend en stiekem ook wel een beetje eng, ik wil jullie daarom vragen of jullie aan mij willen denken in jullie gebeden? Of jullie aan God willen vragen of Hij aan mij wil bekend maken waar Hij wil dat ik zal gaan?

Verder gaat alles met mij nog steeds goed, alleen ben ik vaak erg moe vanwege de lange dagen die ik maak. Ik zou jullie daarom willen vragen of jullie voor mij willen bidden, dat ik toch gefocused mag blijven en met mijn volle aandacht bij de lessen kan blijven?

Heel veel lieve groetjes en Gods zegen!

  • 05 November 2012 - 15:18

    Onno En José:

    Hoi EM

    Natuurlijk willen wij voor je ( blijven ) bidden en ik weet zeker dat God je zal helpen met je beslissing voor je uiteindelijke bestemming zoals Hij jouw ook klaar heeft gemaakt voor deze missie!
    Meisje heel veel sterkte toegewenst en vertrouw maar op God en leg al je vragen en zorgen maar bij Hem neer en Hij zal je antwoord geven!

    een dikke zoen van ons
    O&J

  • 05 November 2012 - 15:21

    Chitjereist:

    Veel succes, het komt vast goed!

  • 08 November 2012 - 10:28

    Heleen:

    Lieve Emma,
    Wat een indrukken en belevenissen...! Fijn dat je met zoveel jongeren bent en je ervaringen kunt delen. Spannend, waar jouw weg heen zal gaan, vertrouw er op dat God je zal leiden en bij je zal zijn.
    Liefs van ons,
    Karel en Heleen

  • 17 November 2012 - 13:55

    Ria En André:

    Beste Emma,
    Straks ga je weer een nieuw 'avontuur' tegemoet; je zult ongetwijfeld veel nieuwe indrukken opdoen. We wensen je daarbij Gods aanwezigheid toe, we zullen je in onze gebeden (steeds) gedenken. Sterkte voor de komende outreach!
    hartelijke groeten,
    Ria en André

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Emma

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 9731

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2012 - 25 Maart 2013

YWAM Perth

Landen bezocht: